Замовити дзвінок
Режим роботи:
Пн-Пт 900 - 1800
Відгуки
Мінімальне замовлення 1500 гривень
Вибрані Вхід/Реєстрація
RU UA
Купити в роздріб
Кошик:
+38 099 168 88 83
Пн-Пт 900 - 1800
Замовити дзвінок
Мінімальне замовлення 1500 гривень
Кошик:
меню
Рекламні матеріали
Мило LOVE IS N 114 Мило LOVE IS N 114
45.00 грн
Нема в наявностi
Мило LOVE IS N 273 Мило LOVE IS N 273
45.00 грн
Нема в наявностi
можливо, вам сподобаються
Рекламні матеріали

Рекламні матеріали - інструмент успішних продажів.

Кожна компанія має обличчя, про яке покупці дізнаються з тисяч подібних. Асортимент інтернет-магазину Premier Parfum - це теж саме обличчя бренду, що складалося з численних ароматів, флаконів для них і безліч додаткових аксесуарів. Але більшу роль в тому, щоб будь-який бренд впевнено виходив на ринок, грає рекламна кампанія і її втілення в життя різними способами.

Тим, хто успішно налагодив співпрацю з нами або тільки збирається це зробити, ми пропонуємо дієві варіанти. Вони швидко виведуть прибуток на новий рівень. Це складові в роботі кожного продавця парфумерії. Для того щоб звернути увагу на продукцію, необхідно використовувати своєрідні маяки. У цьому значну роль зіграє:

Фірмовий одяг - консультант, який хоче отримати довіру покупця, одним видом зобов'язаний демонструвати готовність йти на контакт і якщо це брендований одяг вже тільки по ній ми можемо отримати лояльність, адже це своєрідний впізнаваний «маячок». Це вказує на солідність торгової точки на відміну від точок-одноденок з сумнівним асортиментом.

Плакати - завдяки яскравим і різноманітним зверненнями, потенційний клієнт буде здалеку цікавитися вашим товаром. Вони містять як заклики до дії (купівлю), так і інформацію про знижки, акції та спеціальні пропозиції.

Наклейки - на вітрину (інформативні), на обладнання (прикрашає фасад, привертає увагу).

Прайси - людина може самостійно ознайомитися з переліком і вартістю і, зацікавившись чимось, звернутися за консультацією. Яскраві і стильні вони спонукають до покупки.

Серед супутніх товарів, які обов'язково зацікавлять покупця - фірмове мило. Це продукт високої якості і позитивна пропаганда фірми, інструмент рекламних акцій, а також додаткових крос-продаж. Як свідчить практика, невеликі, але важливі деталі позитивно позначаються на рівні основних продажів. Адже кожному приємно розуміти, що його тут чекають і можуть запропонувати вигідну співпрацю.

Парфуми - це тонка ніша і підхід до її реалізації теж повинен бути особливий. У відвідувачів повинні залишатися приємні спогади від зустрічей з продавців і бажання повернутися знову. Завдання фахівця - підібрати максимально ідеальний парфум і аналогічну упаковку, запропонувати додаткові товари, які можуть сподобатися. А також звернути увагу на плакати з вигідними пропозиціями. Якщо грамотно скористатися нашою продукцією, то ви обов'язково викличете довіру клієнтів.