5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи

Наша молода і поки ще незміцніла держава, на жаль, поки не може забезпечити захист великого, середнього і дрібного бізнесу від різних, більш-менш глобальних, потрясінь. За підтвердженнями далеко ходити не треба. Всі прекрасно бачать, що відбувається зараз в країні, і розуміють, як це відбивається на прибутку практично всіх видів бізнесу. Поки ті, хто має свою справу, усілякими способами намагаються хоча б зменшити ступінь збитковості, інші, хто до цього тільки замислювався про свій бізнес, переносять ці плани на невизначений термін. Але ж зовсім даремно! Звучить, можливо, парадоксально, але криза - саме час для того, щоб почати свій бізнес. І ось вам 5 незаперечних аргументів:

Як показує негласна статистика (цифри ці ніхто не збирав, але в нашій країні вже відбулося стільки криз, що дана інформація буквально передається з вуст у вуста) в кризовий період великий бізнес зазнає збитків, а середній і дрібний, навпаки, піднімається. Це легко пояснити. Візьмемо, наприклад, торгівлю парфумерією. Це той вид продукту, який не купують щодня, але і не відмовляються від нього зовсім навіть у разі ускладнень з грошима. Існують свята, дні народження і тощо, на які люди шукають один одному подарунки. Для жіночої половини парфум - один з найкращих варіантів. Тобто парфумерію все одно купують, тільки в період «хитання» курсу, затримки зарплат віддають перевагу більш доступним альтернативам. Наприклад, духам на розлив (коли можна буквально вибрати «кількість товару» залежно від суми, яка є в наявності).

Якщо ви починаєте свій бізнес в період кризи, то, звичайно ж, варто віддавати перевагу українським виробникам, які працюють з гривнею. Так ви, по-перше, застраховані від коливань курсу. По-друге, маєте перевагу перед конкурентами, які везуть свій товар із закордону.

У кризові часи розквітає такий вид бізнесу, як франчайзинг. Це теж легко пояснюється. У складний період починати свою справу досить ризиковано. Це багато хто розуміє. Якщо у вас ще немає досвіду, то одна невелика помилка може миттєво привести до краху. Франчайзинг же відрізняється тим, що тут вам спочатку не тільки передають сам бізнес, але й буквально «ведуть», як дитину, яка тільки вчиться робити перші кроки. Адже від вашого зростання залежить і прибуток франчайзера, тому він буде робити все можливе, щоб ви не «спіткнулися».

Криза - це жорстокий час, в який не всім дано вижити. Чим більше бізнес залежить від курсу валют, чим більше у нього витрати на перевезення, логістику і зміст, тим менше шансів залишитися на плаву. При цьому, як ми вже згадували вище, дрібний бізнес несе мінімальні витрати, а якщо він працює з вітчизняними постачальниками, то коливання курсу на нього впливають незначно. А адже пережити кризу - це багато що значить. Для позиціонування більше нічого придумувати не треба, достатньо десь «ненароком» вставити фразу: «Ми - компанія, яка пережила кризу». Це звучить досить переконливо, а якщо ви плануєте в майбутньому залучати партнерів або інвесторів, додаткові аргументи будуть не потрібні.

Якщо всі перераховані вище переваги вас «не чіпляє», можливо, ви знайдете цю пропозицію як вигідний вид інвестування. Зараз придбати валюту і дорогоцінні метали важко. А ось вкласти заощадження в невеликий бізнес, який приносить дохід навіть у найскладніші часи - виграшно для всіх.

Криза - це час, коли кожному з нас доводиться задуматися. Для деяких воно виявляється тим самим «стусаном», який змушує повністю переглянути і змінити своє життя. У кожному разі, тільки вам вирішувати, як поставитися і як скористатися сформованою ситуацією. Факт адже в тому, що обставини самі по собі не мають ніякого значення. Значення їм надаєте ви самі, залежно від того, з якої позиції ви на них дивитесь.

Поделиться:

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Получайте новые новости на почту:

Укажите EMail:

Отримуйте нові новини на пошту:

Вкажіть EMail:

Получайте новые статьи на почту:

Укажите EMail:

Отримуйте нові статті на пошту:

Вкажіть EMail: