+38 063 168 88 83
start@premier-parfum-pp.ua
+38 099 168 88 83
Замовити дзвінок
Кошик:
Кошик:
меню
5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи
01.09.2016
Поділіться посиланням:
5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи

Наше молода і не зовсім зміцніла держава, на жаль, поки що не може забезпечити захист великого, середнього і дрібного бізнесу від різних більш-менш глобальних потрясінь. За підтвердженнями далеко ходити не треба. Всі прекрасно бачать, що відбувається зараз в країні, і розуміють, як це відбивається на прибутку практично всіх видів бізнесу.

Поки ті, хто має свою справу, усілякими способами намагаються хоча б зменшити ступінь збитковості, інші, хто до цього тільки замислювався про свій бізнес, переносять ці плани на невизначений термін. Але ж зовсім даремно! Звучить, можливо, парадоксально, але криза — саме час для того, щоб почати свій бізнес.

Як показує негласна статистика, (цифри ці ніхто не збирав, але в нашій країні вже сталося стільки криз, що дана інформація буквально передається з вуст в уста) в кризовий період великий бізнес зазнає збитків, а середній і дрібний, навпаки, піднімається. Це легко пояснити. Візьмемо, наприклад, торгівлю парфумерією. Це вид продукту, який не купують щодня, але і не відмовляються від нього зовсім, навіть в разі ускладнень з грошима. Існують свята, дні народження і т.д., на які люди шукають одне одному подарунки. Для жіночої половини парфуми — один з кращих варіантів. Тобто парфумерію все одно купують, не тільки в часи стабільності, а й у період «хитання» курсу, затримки зарплат і т.д., віддаючи перевагу більш доступним альтернативам. Наприклад, парфумам на розлив (коли можна буквально вибрати «кількість товару» в залежності від доступної суми).

Якщо ви починаєте свій бізнес в період кризи, то, звичайно ж, варто віддавати перевагу українським виробникам, які працюють з гривнею. Так ви, по-перше, застраховані від коливань курсу. По-друге, маєте перевагу перед конкурентами, які везуть свій товар з-за кордону.

5 неспростовних аргументів

У кризові часи розквітає такий вид бізнесу, як франчайзинг. Це теж легко пояснюється. У складний період починати свою справу досить ризиковано. Це багато хто розуміє. Якщо у вас ще немає досвіду, то одна невеличка помилка може призвести до несподіваних наслідків. Натомість франчайзинг відрізняється тим, що тут вам спочатку не тільки передають сам бізнес, а й буквально «ведуть», як дитину, яка тільки вчиться робити перші кроки. Адже від вашого зростання залежить і прибуток франчайзера, тому він буде робити все можливе, щоб ви не «спіткнулися».

Криза — це жорстокий час, в який не всім дано вижити. Чим більше бізнес залежить від курсу валют, чим більше у нього витрати на транспортування, логістику та утримання, тим менше шансів залишитися успішними. При цьому, як ми вже згадували вище, дрібний бізнес несе мінімальні витрати, а якщо він працює з вітчизняними постачальниками, то коливання курсу на нього впливають досить незначно. 

Чи замислювалися ви над цим?

Адже пережити кризу — це багато означає. Для позиціонування більше нічого вигадувати не треба, достатньо десь «випадково» вставити фразу: «Ми — компанія, яка пережила кризу». Це звучить досить переконливо, а якщо ви плануєте в майбутньому залучати партнерів або інвесторів, додаткові аргументи будуть не потрібні.

Якщо всі перелічені вище переваги вас «не чіпляють», можливо, ви сприймете цю пропозицію як вигідний вид інвестування. Зараз придбати валюту і дорогоцінні метали важко. А от вкласти заощадження в невеликий бізнес, який приносить дохід навіть у найскладніші часи, — є виграшем для всіх.

Криза — це час, коли кожному з нас доводиться задуматися. Для деяких криза виявляється тим самим «стусаном», який змушує повністю переглянути і змінити своє життя. У будь-якому випадку, тільки вам вирішувати, як діяти і як скористатися ситуацією, що склалася. Адже факт у тому, що обставини самі по собі не мають ніякого значення. Значення їм надаєте ви самі, в залежності від того, з якої позиції на них дивитеся.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!