Парфуми на розлив — сьогодні це всім відома продукція, яку часто можна зустріти на прилавках магазинів, на ринках великих міст і навіть у переходах метро. Флакон парфумів на 10–20 грамів є альтернативою дорогим парфумам, при цьому дехто дивиться на таку покупку зі зневагою, а інші бачать в цьому гарну пропозицію. Так добре чи погано купувати парфуми на розлив? На це запитання ми спробуємо відповісти найбільш повно. Міняй парфуми, як рукавички.
Безумовно, одна з головних переваг наливної парфумерії — це можливість часто міняти запахи, користуватися різними парфумами в різних ситуаціях, а також пробувати нові аромати. Навряд чи хтось може дозволити собі міняти дорогі, нехай навіть маленького обсягу, парфуми щотижня. Але ж багато хто із задоволенням би міняв свій аромат, хоч кожного дня.
Звичайно, не всім до душі такі експерименти, і справжні поціновувачі викладуть пристойну суму, тільки щоб пахнути ароматами зарубіжних брендів. Але чи варто воно того?
Скільки ви знаєте людей, які можуть на нюх визначити назву парфумів? Напевно, одиниці. Виходить парфуми купуються не для того, щоби добре пахнути, а для самозадоволення. Дехто називає це явище — брендоманією, інші марнотратством, а ось треті — знаходять улюблені запахи в магазинах наливної парфумерії.
Так Так. Часто запах парфумів на розлив повністю відповідає брендовим. При цьому їхня стійкість анітрохи не страждає, оскільки процес виготовлення не відрізняється від виробництва якісних парфумів. В основі лежить дистильована вода, ароматичні композиції та віддушки чи ароматизатори. Після перемішування певних доз складових суміш нагрівається, і до неї додається спирт.
Так само виготовляються й відомі марки парфумів, а унікальність аромату досягається добором різних композицій, склад яких ретельно приховується.
Саме тому міф про те, що парфуми на розлив — це підробка, можна сміливо забути, адже процес виготовлення будь-яких парфумів однаковий. Ця омана виникла в результаті недовіри людей до товарів за низькими цінами.
Чи замислювалися ви над цим запитанням?
Виходить з 100 $ за парфуми, ми 88–93 $ переплачуємо, а сама ціна парфумів разом із флаконом становить 7–12 $. От і виходить, що наливна парфумерія обходить стороною кошти розкрутки і роздрібну накрутку за бренд, а в результаті залишається лише близька до собівартості ціна. Звичайно, даний факт спростовують усі, кому це вигідно, однак здоровий глузд важко обдурити — не може дистильована вода, спирт і кілька грамів ароматичних композицій коштувати так дорого.
Однак чутки про неякісну парфумерію на розлив все ж таки не безпідставні. Неякісна парфумерна продукція існує. Це пов'язано із застосуванням заборонених або неякісних інгредієнтів, які можуть викликати шкірну алергію або чхання. Така продукція особливо часто зустрічається в одиничних точках, які продають, так звані «палені» парфуми на хвилі успіху наливної парфумерії. Однак це не стосується великих мереж відділів наливної парфумерії.
Можна зі 100 % упевненістю сказати, що в мережах елітних наливних парфумів, які працюють за принципом франчайзингу, якість парфумів на розлив повністю відповідає міжнародним стандартам. За це і платить покупець франшизи — за якість, за ідею і розкручене ім'я наливних парфумів.