безкоштовно по Україні
Замовити дзвінок
Режим роботи:
Пн-Пт 900 - 1800
Відгуки
Мінімальне замовлення 1000 гривень
Вибрані Вхід/Реєстрація
RU UA
Купити в роздріб
Кошик:
безкоштовно по Україні
Пн-Пт 900 - 1800
Замовити дзвінок
Мінімальне замовлення 1000 гривень
Кошик:
меню
Яка франшиза буде приносити прибуток?
11.03.2021
Поділіться посиланням:
Яка франшиза буде приносити прибуток?

Як зробити франшизу прибутковою: основні «закони»

Побудувати прибутковий бізнес по франшизі (комерційної концесії) простіше, ніж з нуля. Головне, визначитися з вірним напрямком. Займаючись нелюбом справою, пропонуючи товари і послуги, далекі від розуміння, складно домогтися значних висот.

Вибираючи франшизу наливної парфумерії, можна не переживати про необхідність опановувати основи нової справи. Правовласник (франчайзер) вже подбав про підбір кращих оригінальних парфумів. Це не скасовує того, що буде потрібно докласти певних зусиль, які зроблять бізнес процвітаючим.

Як зробити франшизу прибутковою?

Комерційна концесія з продажу наливної парфумерії має свої специфічні особливості, але підпорядковується загальним законам побудови успішної франшизи наливної парфумерії, наприклад.

Дотримуйтесь правил і стандарти франчайзера

Уважно вивчайте і переймайте досвід правовласника. Всі висунуті по франшизі вимоги створюються з урахуванням досвіду роботи інших користувачів. У розрахунок завжди приймаються тільки кращі показники.

Враховуйте специфіку франшизи

Наливна оригінальна парфумерія затребувана у чоловіків і жінок, але продавати духи необхідно в правильному місці. Не можна економити на приміщенні. Бізнес не є витратним сам по собі, тому вкладетеся в оренду хорошого бутика в торговому центрі з високою прохідністю.

Продумайте гнучку систему заохочення для постійних покупців. Це можуть бути аналоги клубних карт. Хорошим рішенням стане випуск подарункових сертифікатів. Головне, заздалегідь обговорити це з франчайзером, але подібні ініціативи дуже рідко під забороною.

Не перетворюйте франчайзинг в пасивний дохід

Головною помилкою багатьох франчайзі є неправильне уявлення про ведення бізнесу. Вони обмежуються покупкою франшизи і пускають справу у вільне плавання. Такий підхід не дозволяє отримати високого доходу. Франчайзинг полягає в побудові вашого бізнесу, але на базі ідей і напрацювань вже існуючого бренду.

Ви повинні приділяти своїй справі не менше восьми годин на день на перших етапах розвитку. Уважно підбирайте персонал, встановлюйте чіткі правила обслуговування клієнтів, підраховуйте прибуток, продумуйте способи залучення покупців. Франчайзер не робитиме подібного за вас.

Керуйте фінансами розумно

Період становлення бізнесу з продажу парфумерії та будь-який інший франшизи характеризується відсутністю або наявністю невеликого прибутку за вирахуванням винагороди і поточних витрат. Вже через пару місяців дохід стає істотним, але не варто займатися марнотратством. Завжди майте подушку безпеки на кілька місяців. Вона повинна дозволяти без проблем платити заробітну плату, оренду, а також належний винагороду франчайзеру.

Контролюйте і аналізуйте продажу

Проводьте більше часу на точці продажу і обов'язково відстежуйте щоденні показники виручки, конверсії, обчислюйте середній чек. Щотижня визначайте хіти продажів, а також те, чому вони користуються великим попитом, наприклад, стоять на вітрині в першому ряду або просто затребувані у покупців. Завжди продумуйте, які витрати можна скоротити, що поліпшити.

Мотивуйте персонал

Хороший продавець - запорука успіху. Всі прибуткові франшизи заохочують своїх співробітників. Подумайте, яку систему ви можете запропонувати за високі показники продажів. Це може бути премія при перевищенні певного порогу продажів або можливість отримати безкоштовний флакончик дорогих парфумів.



Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!
Що таке франчайзинг
Що таке франчайзинг
Як почати бізнес з мінімальними вкладеннями?
Як почати бізнес з мінімальними вкладеннями?
Переваги замовлення парфумів на розлив
Переваги замовлення парфумів на розлив
5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи
5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи