Замовити дзвінок
Режим роботи:
Пн-Пт 900 - 1800
Відгуки
Мінімальне замовлення 1000 гривень
Вибрані Вхід/Реєстрація
RU UA
Купити в роздріб
Кошик:
+38 095 168 88 83
Пн-Пт 900 - 1800
Замовити дзвінок
Мінімальне замовлення 1000 гривень
Кошик:
меню
Основи франчайзингу в Україні
11.03.2021
Поділіться посиланням:
Основи франчайзингу в Україні

Франчайзинг в Україні: основні положення

Франчайзинг наливний косметики ідеально підходить для українців, охочих почати прибутковий бізнес без великих вкладень. Удавана простота придбання франшизи в Україні не скасовує необхідності точного знання умов роботи такого виду підприємницької діяльності в країні.

Які франшизи реально працюють в Україні?

Особливою географічної специфіки немає. Щоб визначитися з вибором, необхідно розглянути особливості найбільш популярних:

  • Виробництво. Він потребує значних капіталовкладень на наймання кваліфікованих співробітників, оренду або купівлю цеху. Проблема придбання франшизи виробництва України полягає в тому, що більшість брендів присутній в країні, а споживачі роблять вибір на користь тих компаній, які давно на ринку.
  • Послуги. Мають аналогічні описані вище проблеми, але потребують менших грошових витратах на оренду або купівлю приміщення. Головний мінус - без кваліфікованих співробітників, яким потрібно платити відповідну зарплату наростити клієнтську базу неможливо.
  • Парфуми. Бізнес франчайзинг з продажу товарів завжди більш простий в організації, а з наливними оригінальними духами від перевірених постачальників роздобути постійних клієнтів серед чоловіків і жінок різного віку не складе труднощів. Будуть потрібні лише приміщення і продавець.

Визначившись з напрямком, необхідно вивчити те, на яких умовах працює франчайзинг в Україні на прикладі наливний оригінальної парфумерії.

Українське законодавство по франчайзингу

Франчайзинг України регулюється Цивільним і Господарським кодексами і називається комерційної концесії, передбачає наступні положення:

  • Договір укладається письмово і тільки між суб'єктами підприємницької діяльності. Дозволяється передача придбаних прав по субконцесії (третій) особі. Франшизу наливної парфумерії може придбати фізична особа, але тільки у юрособи.
  • Франчайзі зобов'язаний виплачувати щомісячну винагороду, а франчайзер передавати права на ведення бізнесу від свого імені. Паушальний (вступний) внесок сплачується одноразово.
  • Франчайзер не має права встановлювати або обмежувати вартість парфумерії, права на продаж якої були надані за договором концесії.

Обов'язки сторін прописуються в договорі і стандартно, якщо інше не вказується в угоді, полягають в наступному:

  • Правовласник зобов'язаний надавати франчайзі консультативну та технічну допомогу, контролювати якість продаваної парфумерії.
  • Користувач зобов'язаний використовувати товарний знак описаним в договорі чином, стежити за якістю продаваних духів (ніякого розведення) або продажу лівої продукції від імені торгової марки.

В угоді можуть називатися особливі умови, наприклад, заборона на укладення аналогічної угоди з конкурентами з каталогу франшиз України. Подібні пункти включаються за обопільною згодою сторін.

Договір комерційної концесії припиняється:

  • при оголошенні правовласника (франчайзера) банкрутом (неплатоспроможним) особою;
  • при припиненні дій прав власника авторських прав на торговельну марку, яка надається по франшизі.
  • Перепродаж франшизи іншому суб'єкту підприємницької діяльності не є підставою для розірвання угоди. Таким є зміна торгової марки, наприклад, правовласник переорієнтує продаж розливних духів на інші товари. Це дозволяє розірвати договір і навіть вимагати неустойку.



    Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!
    Франшиза наливної парфумерії
    Франшиза наливної парфумерії
    5 секретів, як обрати ідеальні жіночі парфуми
    5 секретів, як обрати ідеальні жіночі парфуми
    5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи
    5 переваг відкриття свого бізнесу в період кризи