Франчайзинг наливний косметики ідеально підходить для українців, охочих почати прибутковий бізнес без великих вкладень. Удавана простота придбання франшизи в Україні не скасовує необхідності точного знання умов роботи такого виду підприємницької діяльності в країні.
Особливою географічної специфіки немає. Щоб визначитися з вибором, необхідно розглянути особливості найбільш популярних:
Визначившись з напрямком, необхідно вивчити те, на яких умовах працює франчайзинг в Україні на прикладі наливний оригінальної парфумерії.
Франчайзинг України регулюється Цивільним і Господарським кодексами і називається комерційної концесії, передбачає наступні положення:
Обов'язки сторін прописуються в договорі і стандартно, якщо інше не вказується в угоді, полягають в наступному:
В угоді можуть називатися особливі умови, наприклад, заборона на укладення аналогічної угоди з конкурентами з каталогу франшиз України. Подібні пункти включаються за обопільною згодою сторін.
Договір комерційної концесії припиняється:
Перепродаж франшизи іншому суб'єкту підприємницької діяльності не є підставою для розірвання угоди. Таким є зміна торгової марки, наприклад, правовласник переорієнтує продаж розливних духів на інші товари. Це дозволяє розірвати договір і навіть вимагати неустойку.